• LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W-40 1L

Symbol: 9510
INNA POJEMNOŚĆ
62.87
62.87/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, stworzony na bazie technologii syntetycznej.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i zmniejsza gęstnienie oleju spowodowane wnikaniem sadzy. Zapewnia wydajność silnika i zapewnia
niezawodność działania filtra cząstek stałych (DPF) i maksymalizuje żywotność. Gwarantuje optymalną wydajność nawet przy długich odstępach czasu
między wymianami oleju (do 30000 km). Niska zawartość siarki chroni środowisko i filtr cząstek sadzy.

Właściwości:
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- wysoka stabilność na ścinanie
- wysoka niezawodność smarowania
- przyczynia się do długiej żywotność silnika
- miesza się ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-40 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 88 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,3 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 169 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D54
Temperatura krzepnięcia -42 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 9,5% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 232 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C3 ∙ API SN ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ MB-Approval 229.31 ∙ Porsche A40 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
BMW Longlife-04 (up to 2018) ∙ Fiat 9.55535-H2 ∙ Fiat 9.55535-M2 ∙ Fiat 9.55535-S2 ∙ GM dexos2 ∙ Renault RN 0700 ∙ Renault RN 0710

Obszary zastosowań:
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla również z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaje się do pojazdów spełniających normę
EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP) , układ wtryskowy Common Rail oraz w pompowtryskiwacze.
Przetestowany do użytku z turbosprężarkami i katalizatorami.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
5W-40
Norma producenta:
BMW LL-04 <2019, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-S2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS2, MB 229.31, PORSCHE A40, RENAULT RN0700, RENAULT RN0710, VW 505.00, VW 505.01
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C3, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również