• LIQUI MOLY TOP TEC 4210 0W-30 5L

Symbol: 21605
INNA POJEMNOŚĆ
346.10
86.53/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 17
Odbiór osobisty 0
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Najwyższej klasy w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości SAPS, zapewnia doskonałe osiągi i najlepszą wydajność silnika.
Zaprojektowany do stosowania w wielu modelach samochodów marki Volkswagen i Audi, ale także nadaje się do stosowania w różnych modelach BMW (diesel), Mercedes-Benz oraz specyficznych modelach Porsche itp. Stosować przy wydłużonych okresach między wymianami oleju, jak np według producenta.

Właściwości:
- minimalizuje tarcie
- najwyższa oszczędność paliwa
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- doskonała ochrona przed wysokim ciśnieniem i zużyciem 
- wyjątkowa czystość silnika
- ogranicza emisję zanieczyszczeń
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- zwiększa żywotność
- idealny z filtrami cząstek stałych i katalizatoremkonwertery
- testowany pod kątem turbosprężarki

Dane techniczne:
Lepkość SAE 0W-30 SAE J300
Gęstość w 59°F 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 104 °F 60,0 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w 212°F 11,9 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w -40°F (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -31°F (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
HTHS w 302 °F ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Wskaźnik lepkości 200 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -54°F DIN ISO3016
Temperatura zapłonu 428 °F DIN ISO 2592
Strata przez parowanie (Noack) 10,0 % ASTM D5800 B
Całkowita liczba zasadowa 8,4 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C3 • BMW Longlife-04 • MB-Approval 229.51 • MB-Approval 229.52 • Porsche C30 • VW 504 00 • VW 507 00

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
API SN •

Obszary zastosowań:
Do silników benzynowych i wysokoprężnych, gdzie stosuje się olej silnikowy zgodnie z aktualnymi specyfikacjami jest wymagane lub zalecane. Testowany bezpiecznie z katalizatorami i turbosprężarkami.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać wskazówek producenta!

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
0W-30
Norma producenta:
BMW LL-04 <2019, MB 229.51, MB 229.52, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C3, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.