• LIQUI MOLY TOP TEC 4310 0W-30 1L

Symbol: 2361
INNA POJEMNOŚĆ
78,00 zł
78,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Wyrafinowany, niskopopiołowy olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, przeznaczony do całorocznego użytku. Połączenie technologii syntetycznej i innowacyjne dodatki zapewniają wyjątkową trwałość, chroni przed zużyciem i zmniejsza ilość oleju i zużycie paliwa. Różni producenci pojazdów wymagają: olej silnikowy o tej specyfikacji do stosowania z olejem napędowym z filtrem cząstek stałych (DPF), aby zapewnić maksimum żywotność filtra DPF.

Właściwości:
- ogromna oszczędność paliwa
- szybka penetracja oleju
- nadaje się do filtrów cząstek stałych w silnikach Diesla
- doskonała ochrona przed wysokim ciśnieniem i zużyciem nieruchomości
- doskonała ochrona przed korozją
- płynna praca silnika
- doskonała odporność na ścinanie
- wyjątkowa czystość silnika
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-30 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 51,0 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w 100 °C 9,7 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 175 DIN ISO 2909 HTHS w 150°C ≥ 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -42°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 10,9 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C2 • Peugeot Citroen (PSA) B71 2312

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Fiat 9.55535-DS1 • Fiat 9.55535-GS1

Obszary zastosowań:
Idealny do najnowszych silników wysokoprężnych i benzynowych i bez technologii wielozaworowej, turbodoładowanie, chłodzenie powietrza doładowującego i filtr cząstek stałych (DPF). Oprócz różnych pojazdów PSA, a także Fiat, Alfa Romeo (silniki TwinAir i MultiAir), can także w pojazdach innych producentów wymagających olej silnikowy o tej specyfikacji. Wybitna przydatność do stosowania w samochodach osobowych napędzanych gazem (CNG/LPG).

Zastosowanie:
Dane techniczne i instrukcje z montażu lub producenta pojazdu, należy przestrzegać.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
0W-30
Norma producenta:
FIAT 9.55535-DS1, FIAT 9.55535-GS1, PSA B71 2312
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.