• LIQUI MOLY TOP TEC 4310 0W-30 1L

Symbol: 2361
INNA POJEMNOŚĆ
86.22
86.22/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Wyrafinowany, niskopopiołowy olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, przeznaczony do całorocznego użytku. Połączenie technologii syntetycznej i innowacyjne dodatki zapewniają wyjątkową trwałość, chroni przed zużyciem i zmniejsza ilość oleju i zużycie paliwa. Różni producenci pojazdów wymagają: olej silnikowy o tej specyfikacji do stosowania z olejem napędowym z filtrem cząstek stałych (DPF), aby zapewnić maksimum żywotność filtra DPF.

Właściwości:
- ogromna oszczędność paliwa
- szybka penetracja oleju
- nadaje się do filtrów cząstek stałych w silnikach Diesla
- doskonała ochrona przed wysokim ciśnieniem i zużyciem nieruchomości
- doskonała ochrona przed korozją
- płynna praca silnika
- doskonała odporność na ścinanie
- wyjątkowa czystość silnika
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-30 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 51,0 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w 100 °C 9,7 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 175 DIN ISO 2909 HTHS w 150°C ≥ 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -42°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 10,9 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C2 • Peugeot Citroen (PSA) B71 2312

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Fiat 9.55535-DS1 • Fiat 9.55535-GS1

Obszary zastosowań:
Idealny do najnowszych silników wysokoprężnych i benzynowych i bez technologii wielozaworowej, turbodoładowanie, chłodzenie powietrza doładowującego i filtr cząstek stałych (DPF). Oprócz różnych pojazdów PSA, a także Fiat, Alfa Romeo (silniki TwinAir i MultiAir), can także w pojazdach innych producentów wymagających olej silnikowy o tej specyfikacji. Wybitna przydatność do stosowania w samochodach osobowych napędzanych gazem (CNG/LPG).

Zastosowanie:
Dane techniczne i instrukcje z montażu lub producenta pojazdu, należy przestrzegać.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania 1
Klasa lepkości SAE 0W-30
Norma producenta FIAT 9.55535-DS1, FIAT 9.55535-GS1, PSA B71 2312
Specyfikacja jakościowa ACEA C2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również