-
LIQUI MOLY TOP TEC 4410 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 21 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420214028 |
Szczególnie nadaje się do Renault.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie syntetycznej technologia. Zapobiega niepożądanym osadom, zapewnia niezawodne smarowanie, maksymalna ochrona i to, co najlepsze wydajność. Umożliwia szybką penetrację oleju do wnętrza silnik i turbosprężarkę.
Właściwości:
- wyjątkowa niezawodność smarowania
- szybka penetracja oleju
- doskonała ochrona przed wysokim ciśnieniem i zużyciem nieruchomości
- zapobiega tworzeniu się osadów
- wyjątkowa czystość silnika
- optymalna stabilność starzenia
- gwarantuje niskie zużycie paliwa
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,855 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 60,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 10,3 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 °C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30°C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 159 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 9,7 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,4 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L2,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C3 • MB-Approval 226.52 • Renault RN 17
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Renault RN 0700* • Renault RN 0710* •
*except Renault Sport/Alpine
Obszary zastosowań:
Do wszystkich benzynowych (z wyłączeniem RS i Alpine) wszystkich silników Diesla bez DPF i silników Diesla z DPF od roku modelowego 2018. Nadaje się do turbosprężarek i katalizatorów.
Zastosowanie:
Dane techniczne i instrukcje montażu lub producenta pojazdu, należy przestrzegać!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest stosowany niezmieszany.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.