• LIQUI MOLY TOP TEC 4500 5W-30 1L

Symbol: 2317
INNA POJEMNOŚĆ
57,00 zł
57,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Top Tec 4500 to nowoczesny, najwyższej jakości, nisko popiołowy olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, do użytku przez cały rok. Połączenie niekonwencjonalnych baz olejowych w technologii syntetycznej wraz z najnowszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem i zmniejsza zużycie paliwa zapewniając jednocześnie szybkie wnikanie oleju do silnika. Producenci pojazdów tacy jak Jaguar, Land Rover, Mazda i Mitsubishi wymagają oleju silnikowego o tej specyfikacja dla różnych modeli pojazdów. Zapewnia maksymalną żywotność filtra cząstek stałych(DPF). Ponadto Top Tec 4500 5W-30 nadaje się znakomicie do samochodów osobowych zasilanych gazem (CNG / LPG).

Właściwości:
- wysoka stabilność na ścinanie
- doskonała ochrona przed zużyciem
- przyczynia się do długiej żywotności silnika
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
- o niższej lepkości HTHS
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- najwyższa oszczędność paliwa
- optymalna stabilność na starzenie
- zapewnia długą żywotność
*optymalna skuteczność podczas stosowania produktu w postaci niezmieszanej

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 55,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 10,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 171 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -42 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 11,5% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 228 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 6,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,5 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) 2,5 DIN ISO 2

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C1 ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5005

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Ford WSS-M2C 934-B ∙ JASO DL-1 ∙ Mazda ∙ Mitsubishi

Obszary zastosowań:
Do różnych pojazdów najnowszej generacji firm Jaguar, Mazda i Mitsubishi.
Odpowiedni do turbosprężarek i katalizatorów.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
5W-30
Norma producenta:
FORD WSS-M2C934-B, STJLR 03.5005
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C1, JASO DL-1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.