-
LIQUI MOLY TOP TEC 4500 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 22 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420023170 |
Top Tec 4500 to nowoczesny, najwyższej jakości, nisko popiołowy olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, do użytku przez cały rok. Połączenie niekonwencjonalnych baz olejowych w technologii syntetycznej wraz z najnowszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem i zmniejsza zużycie paliwa zapewniając jednocześnie szybkie wnikanie oleju do silnika. Producenci pojazdów tacy jak Jaguar, Land Rover, Mazda i Mitsubishi wymagają oleju silnikowego o tej specyfikacja dla różnych modeli pojazdów. Zapewnia maksymalną żywotność filtra cząstek stałych(DPF). Ponadto Top Tec 4500 5W-30 nadaje się znakomicie do samochodów osobowych zasilanych gazem (CNG / LPG).
Właściwości:
- wysoka stabilność na ścinanie
- doskonała ochrona przed zużyciem
- przyczynia się do długiej żywotności silnika
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
- o niższej lepkości HTHS
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- najwyższa oszczędność paliwa
- optymalna stabilność na starzenie
- zapewnia długą żywotność
*optymalna skuteczność podczas stosowania produktu w postaci niezmieszanej
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 55,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 10,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 171 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -42 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 11,5% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 228 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 6,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,5 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) 2,5 DIN ISO 2
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C1 ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5005
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Ford WSS-M2C 934-B ∙ JASO DL-1 ∙ Mazda ∙ Mitsubishi
Obszary zastosowań:
Do różnych pojazdów najnowszej generacji firm Jaguar, Mazda i Mitsubishi.
Odpowiedni do turbosprężarek i katalizatorów.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.