-
LIQUI MOLY TOP TEC 4600 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 22 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420023156 |
Nowoczesny, najwyższej klasy olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do całorocznego użytku w silnikach benzynowych i wysokoprężnych również z filtrem cząstek stałych (DPF). Olej nadaje się także do silników z turbosprężarką. Połączenieniekonwencjonalnego podstawowego oleju w technologii syntetycznej wraz z najnowszą technologią dodatków gwarantuje olej silnikowy który zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem oraz zmniejsza zużycie oleju i paliwa, co zapewnia że silnik jest natychmiast zasilany olejem. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km. Ponadto Top Tec 4600 5W-30 znakomicie nadaje się do samochodów osobowych zasilanych gazem (CNG / LPG).
Właściwości:
- doskonała ochrona przed zużyciem
- wysoka niezawodność smarowania
- przyczynia się do długiej żywotności silnika
*szczególnie nadaje się do pojazdów z silnikiem Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych
- zmniejsza emisje zanieczyszczeń
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- przyczynia się płynnej pracy silnika
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
- zmniejsza zużycie paliwa
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- wysoka stabilność na ścinanie
- optymalna stabilność na starzenie
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- miesza się ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 68,9 mm² / s ASTM D 7042-0
Lepkość w 100 ° C 12,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≥ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 172 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,0% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,4 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) 2,5 DIN ISO 204
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C2 ∙ ACEA C3 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-04 ∙ MB-Approval 229.31 ∙ MB-Approval 229.51 ∙ MB-Approval 229.52 ∙
Opel OV0401547 (only for diesel engines) ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Fiat 9.55535-S3 ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ GM dexos2 ∙ Opel GM-LL-A-025 ∙ Opel GM-LL-B-025
Obszary zastosowań:
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z technologia wielozaworową, Valvetronic i turbodoładowanie (z chłodzeniem
powietrza doładowującego lub bez). Szczególnie nadaje się tam, gdzie występują długie przerwy między wymianami oleju i dla wymagających silników o dużej obciążalności.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej !
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.