-
LIQUI MOLY TOP TEC 6100 0W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 22 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420207778 |
Olej silnikowy na bazie technologii syntetycznej. Zapewnia wyjątkowe osiągi i długa żywotność silnika życie. Poprawia lepkość, zmniejsza tarcie i
zmniejsza zużycie paliwa. Duża ilość dodatków zapewnia mniejszą zawartość substancji popiołotwórczych, optymalną ochronę filtra cząstek stałych przed brudem. Utrzymuje wrażliwe elementy silnika w czystości.
Właściwości:
- doskonałe zachowanie przy rozruchu na zimno
- zapewnia maksymalną wydajność silnika
- najwyższa oszczędność paliwa
- wyjątkowo niskie zużycie oleju
- doskonała odporność na zużycie
- zapewnia długą żywotność silnika
- wysoka czystość silnika
- bardzo dobra stabilność temperaturowa
- elementy silnika są utrzymywane w czystości i zadbane doskonała ochrona
- zawiera znacznie mniejsze frakcje popiołowe substancje
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
Dane techniczne:
Klasa lepkości SAE 0W-30 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 47,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 9,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 190 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -42°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 10,9 % ASTM D 5800 B
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 9,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C2 • API SP • BMW Longlife-12 FE • MB-Approval 227.61 • MB-Approval 229.61
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
BMW 83 21 2 365 935 • BMW 83 21 2 405 097 • BMW 83 21 2 405 666
Obszary zastosowań:
Ze względu na niską lepkość HTHS olej silnikowy może być stosowany wyłącznie w zatwierdzonych silnikach wysokoprężnych i benzynowych BMW.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać danych technicznych i instrukcje montażu producenta pojazdu! Pełna skuteczność i ochrona cząstek stałych tylko wtedy, gdy produkt nie jest wymieszany.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.