• MOTUL 8100 POWER ESTER 0W-20 5L

INNA POJEMNOŚĆ
Brak towaru
247.50
49.5/1L
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Brak towaru

Wysokowydajny, w 100% syntetyczny - ESTER olej silnikowy inspirowany produktami konkurencji i specjalnie zaprojektowany do silników benzynowych lub silniki Diesla, dostrojone lub o wysokich osiągach, wolnossące lub z turbodoładowaniem, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim oraz pracujące w szerokim zakresie obrotów i temperatur silnika, w najcięższych warunkach drogowych lub wyścigowych. Nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych wymagających oleju o klasie lepkości API SP 0W-20. Ekskluzywna formuła MOTUL 8100 POWER 0W-20 jest kompatybilna z biopaliwami (szczególnie etanolem E85) i systemy oczyszczania spalin. Chroni również silniki o mniejszych rozmiarach przed ryzykiem LSPI (przedwczesnego zapłonu przy niskiej prędkości) i jego niskim poziomem lepkość optymalizuje reakcję silnika i maksymalną moc. Bardzo dobra kompatybilność z katalizatorami. Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw benzynowych, ołowiowych i bezołowiowych, etanolu, LPG, diesli i biopaliw. Ten rodzaj oleju może nie nadawać się do stosowania w niektórych silnikach. Przed użyciem zawsze zapoznaj się z instrukcją obsługi.

Technologia ESTER: 100% syntetyczna formuła wywodząca się z konkurencji i oparta na estrach zapewniających znakomity film olejowy odporność w bardzo wysokich temperaturach, zapewniając maksymalną moc i moment obrotowy silnika, a także maksymalną ochronę przed zużyciem. Stabilne ciśnienie oleju niezależnie od warunków użytkowania, na drodze lub w wyścigach. Silniki benzynowe z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem są obarczone pewnym ryzykiem wystąpienia sporadycznych zjawisk przedzapłonu w silnikach komory spalania. Ten typ sporadycznego nieprawidłowego spalania przypomina metaliczny hałas z komór spalania i czasami wiąże się z krótką utratą mocy. Zjawisko to zwane LSPI oznacza zapłon wstępny przy niskiej prędkości, lub też Rumble, generuje bardzo wysokie skoki ciśnienia w komorze spalania, które mogą prowadzić do uszkodzenia tłoka i ostatecznie do zniszczenia silnika. W przypadku najnowszej generacji silników benzynowych typu downsizing, które są wyposażone w układy bezpośredniego wtrysku paliwa i turbosprężarki, API opracowało standard API SP dla smarów silnikowych, aby zagwarantować doskonałą integralność te silniki benzynowe są narażone na ryzyko wystąpienia tych nieprawidłowości spalanie. Standard API SP jest w pełni kompatybilny wstecz z wymaganiami API SN i wszystkimi wcześniejszymi standardami API. API SP

Oleje zapewniają wyjątkową odporność na utlenianie, lepszą ochronę przed osadami, lepszą czystość silnika i ochronę przed zużyciem ochronę i zwiększoną wydajność w niskich temperaturach, co zapewnia oszczędność paliwa przez cały okres eksploatacji oleju. Oprócz tego, że jest kompatybilny wstecz, w porównaniu do API SN i API SN Plus, standard API SP zapewnia wyższą wydajności, a zwłaszcza zapewnia większą ochronę przed zjawiskiem LSPI w przypadku zmniejszonych turbodoładowanych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa silniki benzynowe.
MOTUL 8100 POWER 0W-20 spełnia wszystkie te bardzo wysokie wymagania w zakresie wydajności i trwałości, obejmujący w szczególności dla standardu API SP pełną kompatybilność z zastosowaniem biopaliw takich jak LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (sprężony gaz ziemny) i bioetanol (w miarę dostępności na stacji), w przypadku stosowania biopaliwa etanolowego w proporcji mieszanki aż do 85% (Bioetanol – E85). Klasa lepkości SAE 0W-20 minimalizuje tarcie hydrodynamiczne smaru, pozwala zaoszczędzić paliwo, szczególnie gdy olej jest zimny. MOTUL 8100 POWER 0W-20 umożliwia szybszy przepływ oleju przy rozruchu, szybszy wzrost ciśnienia oleju, ostrzejszy obrotów silnika i szybszego nagrzewania się silnika. Przyjazny dla środowiska, ten rodzaj oleju pozwala zmniejszyć zużycie paliwa, a tym samym minimalizuje emisję gazów cieplarnianych (CO2) emisji.

SPEŁNIA NORMY:

    AP SP


Viscosity grade SAE J 300 0W-20
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.840
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 48.1 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 8.7 mm²/s
HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 2.7 mPa.s
Viscosity Index ASTM D2270 161.0
Pour point ASTM D97 -48.0 °C / -54.0 °F

Pojemność opakowania 5
Specyfikacja jakościowa API SP
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.