-
MOTUL 8100 POWER ESTER 5W-30 1L
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Wysokowydajny, w 100% syntetyczny - ESTER olej silnikowy inspirowany produktami konkurencji i specjalnie zaprojektowany do silników benzynowych lub silniki Diesla, dostrojone lub o wysokich osiągach, wolnossące lub z turbodoładowaniem, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim oraz pracujące w szerokim zakresie obrotów i temperatur silnika, w najcięższych warunkach drogowych lub wyścigowych. Nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych wymagających oleju o klasie lepkości API SP 0W-20. Ekskluzywna formuła MOTUL 8100 POWER 5w-30 jest kompatybilna z biopaliwami (szczególnie etanolem E85) i systemy oczyszczania spalin. Chroni również silniki o mniejszych rozmiarach przed ryzykiem LSPI (przedwczesnego zapłonu przy niskiej prędkości) i jego niskim poziomem lepkość optymalizuje reakcję silnika i maksymalną moc. Bardzo dobra kompatybilność z katalizatorami. Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw benzynowych, ołowiowych i bezołowiowych, etanolu, LPG, diesli i biopaliw. Ten rodzaj oleju może nie nadawać się do stosowania w niektórych silnikach. Przed użyciem zawsze zapoznaj się z instrukcją obsługi.
Technologia ESTER: 100% syntetyczna formuła wywodząca się z konkurencji i oparta na estrach zapewniających znakomity film olejowy odporność w bardzo wysokich temperaturach, zapewniając maksymalną moc i moment obrotowy silnika, a także maksymalną ochronę przed zużyciem. Stabilne ciśnienie oleju niezależnie od warunków użytkowania, na drodze lub w wyścigach. Silniki benzynowe z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem są obarczone pewnym ryzykiem wystąpienia sporadycznych zjawisk przedzapłonu w silnikach komory spalania. Ten typ sporadycznego nieprawidłowego spalania przypomina metaliczny hałas z komór spalania i czasami wiąże się z krótką utratą mocy. Zjawisko to zwane LSPI oznacza zapłon wstępny przy niskiej prędkości, lub też Rumble, generuje bardzo wysokie skoki ciśnienia w komorze spalania, które mogą prowadzić do uszkodzenia tłoka i ostatecznie do zniszczenia silnika. W przypadku najnowszej generacji silników benzynowych typu downsizing, które są wyposażone w układy bezpośredniego wtrysku paliwa i turbosprężarki, API opracowało standard API SP dla smarów silnikowych, aby zagwarantować doskonałą integralność te silniki benzynowe są narażone na ryzyko wystąpienia tych nieprawidłowości spalanie. Standard API SP jest w pełni kompatybilny wstecz z wymaganiami API SN i wszystkimi wcześniejszymi standardami API. API SP
Oleje zapewniają wyjątkową odporność na utlenianie, lepszą ochronę przed osadami, lepszą czystość silnika i ochronę przed zużyciem ochronę i zwiększoną wydajność w niskich temperaturach, co zapewnia oszczędność paliwa przez cały okres eksploatacji oleju. Oprócz tego, że jest kompatybilny wstecz, w porównaniu do API SN i API SN Plus, standard API SP zapewnia wyższą wydajności, a zwłaszcza zapewnia większą ochronę przed zjawiskiem LSPI w przypadku zmniejszonych turbodoładowanych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa silniki benzynowe.
MOTUL 8100 POWER 5W-30 spełnia wszystkie te bardzo wysokie wymagania w zakresie wydajności i trwałości, obejmujący w szczególności dla standardu API SP pełną kompatybilność z zastosowaniem biopaliw takich jak LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (sprężony gaz ziemny) i bioetanol (w miarę dostępności na stacji), w przypadku stosowania biopaliwa etanolowego w proporcji mieszanki aż do 85% (Bioetanol – E85). Klasa lepkości SAE 0W-20 minimalizuje tarcie hydrodynamiczne smaru, pozwala zaoszczędzić paliwo, szczególnie gdy olej jest zimny. MOTUL 8100 POWER 5W-30 umożliwia szybszy przepływ oleju przy rozruchu, szybszy wzrost ciśnienia oleju, ostrzejszy obrotów silnika i szybszego nagrzewania się silnika. Przyjazny dla środowiska, ten rodzaj oleju pozwala zmniejszyć zużycie paliwa, a tym samym minimalizuje emisję gazów cieplarnianych (CO2) emisji.
SPEŁNIA NORMY:
- AP SP
Viscosity grade SAE J 300 5W-30
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.844
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 64.2 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 10.8 mm²/s
HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.2 mPa.s
Viscosity Index ASTM D2270 160.0
Pour point ASTM D97 -45.0 °C / -49.0 °F
Sulfated Ash ASTM D874 0.84 % weight
TBN ASTM D2896 7.9 mg KOH/g
Flash point ASTM D92 248.0 °C / 478.0 °F