• MOTUL 8100 POWER ESTER 5w-30 5L

INNA POJEMNOŚĆ
235,00 zł
47,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Mało

Wysokowydajny, w 100% syntetyczny - ESTER olej silnikowy inspirowany produktami konkurencji i specjalnie zaprojektowany do silników benzynowych lub silniki Diesla, dostrojone lub o wysokich osiągach, wolnossące lub z turbodoładowaniem, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim oraz pracujące w szerokim zakresie obrotów i temperatur silnika, w najcięższych warunkach drogowych lub wyścigowych. Nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych wymagających oleju o klasie lepkości API SP 0W-20. Ekskluzywna formuła MOTUL 8100 POWER 5w-30 jest kompatybilna z biopaliwami (szczególnie etanolem E85) i systemy oczyszczania spalin. Chroni również silniki o mniejszych rozmiarach przed ryzykiem LSPI (przedwczesnego zapłonu przy niskiej prędkości) i jego niskim poziomem lepkość optymalizuje reakcję silnika i maksymalną moc. Bardzo dobra kompatybilność z katalizatorami. Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw benzynowych, ołowiowych i bezołowiowych, etanolu, LPG, diesli i biopaliw. Ten rodzaj oleju może nie nadawać się do stosowania w niektórych silnikach. Przed użyciem zawsze zapoznaj się z instrukcją obsługi.

Technologia ESTER: 100% syntetyczna formuła wywodząca się z konkurencji i oparta na estrach zapewniających znakomity film olejowy odporność w bardzo wysokich temperaturach, zapewniając maksymalną moc i moment obrotowy silnika, a także maksymalną ochronę przed zużyciem. Stabilne ciśnienie oleju niezależnie od warunków użytkowania, na drodze lub w wyścigach. Silniki benzynowe z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem są obarczone pewnym ryzykiem wystąpienia sporadycznych zjawisk przedzapłonu w silnikach komory spalania. Ten typ sporadycznego nieprawidłowego spalania przypomina metaliczny hałas z komór spalania i czasami wiąże się z krótką utratą mocy. Zjawisko to zwane LSPI oznacza zapłon wstępny przy niskiej prędkości, lub też Rumble, generuje bardzo wysokie skoki ciśnienia w komorze spalania, które mogą prowadzić do uszkodzenia tłoka i ostatecznie do zniszczenia silnika. W przypadku najnowszej generacji silników benzynowych typu downsizing, które są wyposażone w układy bezpośredniego wtrysku paliwa i turbosprężarki, API opracowało standard API SP dla smarów silnikowych, aby zagwarantować doskonałą integralność te silniki benzynowe są narażone na ryzyko wystąpienia tych nieprawidłowości spalanie. Standard API SP jest w pełni kompatybilny wstecz z wymaganiami API SN i wszystkimi wcześniejszymi standardami API. API SP

Oleje zapewniają wyjątkową odporność na utlenianie, lepszą ochronę przed osadami, lepszą czystość silnika i ochronę przed zużyciem ochronę i zwiększoną wydajność w niskich temperaturach, co zapewnia oszczędność paliwa przez cały okres eksploatacji oleju. Oprócz tego, że jest kompatybilny wstecz, w porównaniu do API SN i API SN Plus, standard API SP zapewnia wyższą wydajności, a zwłaszcza zapewnia większą ochronę przed zjawiskiem LSPI w przypadku zmniejszonych turbodoładowanych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa silniki benzynowe.

MOTUL 8100 POWER 5W-30 spełnia wszystkie te bardzo wysokie wymagania w zakresie wydajności i trwałości, obejmujący w szczególności dla standardu API SP pełną kompatybilność z zastosowaniem biopaliw takich jak LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (sprężony gaz ziemny) i bioetanol (w miarę dostępności na stacji), w przypadku stosowania biopaliwa etanolowego w proporcji mieszanki aż do 85% (Bioetanol – E85). Klasa lepkości SAE 0W-20 minimalizuje tarcie hydrodynamiczne smaru, pozwala zaoszczędzić paliwo, szczególnie gdy olej jest zimny. MOTUL 8100 POWER 5W-30 umożliwia szybszy przepływ oleju przy rozruchu, szybszy wzrost ciśnienia oleju, ostrzejszy obrotów silnika i szybszego nagrzewania się silnika. Przyjazny dla środowiska, ten rodzaj oleju pozwala zmniejszyć zużycie paliwa, a tym samym minimalizuje emisję gazów cieplarnianych (CO2) emisji.

SPEŁNIA NORMY:

  •     AP SP

 

Viscosity grade SAE J 300 5W-30
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.844
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 64.2 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 10.8 mm²/s
HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.2 mPa.s
Viscosity Index ASTM D2270 160.0
Pour point ASTM D97 -45.0 °C / -49.0 °F
Sulfated Ash ASTM D874 0.84 % weight
TBN ASTM D2896 7.9 mg KOH/g
Flash point ASTM D92 248.0 °C / 478.0 °F

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
5W-30
Specyfikacja jakościowa:
API SP
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.