• RAVENOL ATF T-ULV Fluid 10L

Symbol: 1211146-010
Pojemność opakowania 10
INNE POJEMNOŚCI
863,51 zł
86,35 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0,00 zł
Pocztex Punkt 0,00 zł
Pocztex Kurier 0,00 zł
InPost Kurier 0,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Paczkomaty 19,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Średnia dostępność
DOBIERZ OLEJ RAVENOL

Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakładce "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji z najświeższych dostaw.

Opis produktu:
RAVENOL ATF T-ULV Fluid to w pełni syntetyczny olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie wysokiej jakości
polialfaolefin (PAO) i estrów ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Przeznaczony do najnowszej generacji automatycznych skrzyń biegów Aisin Warner. Gwarantuje on wysoką ochronę przed zużyciem w każdych
warunkach pracy. Zmniejszenie straty momentu obrotowego w automatycznych skrzyniach biegów jest kluczowym czynnikiem wpływającym na
redukcję zużycia paliwa. Obiecujące podejście stanowi zmniejszenie lepkości oleju do automatycznych skrzyń biegów w celu zminimalizowania strat
energii generowanych przez środek smarny. RAVENOL opracował olej przekładniowy ATF o bardzo niskiej lepkości, nazwany „T-ULV”, który
charakteryzuje się o około 50% niższą lepkością kinematyczną w 40°C w porównaniu z przeciętnymi olejami ATF o niskiej lepkości. Ogólnie przyjmuje
się, że jeżeli lepkość oleju przekładniowego ATF jest zbyt niska, może to mieć negatywny wpływ na trwałość zmęczeniową komponentów, takich jak
koła zębate i łożyska, i ewentualnie prowadzić do zwiększonego ich zużycia lub zatarcia. RAVENOL ATF T-ULV Fluid został opracowany w celu
rozwiązania tych problemów poprzez zastosowanie dwóch kluczowych technologii. Pierwsza z nich to zastosowanie wysokowydajnych PAO
(polialfaolefin) o niskim współczynniku trakcji, co przekłada się na niską lepkość w warunkach wysokiego obciążenia. Zmniejsza to siły ścinające
pomiędzy współpracującymi powierzchniami w warunkach smarowania elasto-hydrodynamicznego (EHL), co przyczynia się do poprawy trwałości
zmęczeniowej łożysk i innych elementów. Druga zaś to estrowy olej bazowy o wysokiej polaryzacji. Stwierdzono, że ilość użytego estrowego oleju
bazowego ma istotny wpływ na trwałość zmęczeniową. Uważa się, że adsorpcja estrów na powierzchniach metalowych poprawia smarność w ciężkich
warunkach użytkowania. Przeprowadzono testy wytrzymałościowe w szerokim zakresie warunków pracy, z wykorzystaniem elementów skrzyń biegów
i łożysk oraz na kompletnych skrzyniach biegów i potwierdzono, że olej RAVENOL ATF T-ULV Fluid, pomimo swojej bardzo niskiej lepkości, przewyższa
w eksploatacji inne oleje przekładniowe ATF o niskiej lepkości. Ponadto, RAVENOL ATF T-ULV Fluid zmniejsza o około 12% straty momentu
obrotowego w skrzyni biegów w porównaniu z innymi olejami przekładniowymi ATF o niskiej lepkości.

Wskazówki dotyczące zastosowania:
RAVENOL ATF T-ULV Fluid to olej przekładniowy ATF o bardzo niskiej lepkości do nowoczesnych automatycznych 8-biegowych skrzyń biegów firmy
Aisin Warner: Aisin AWF8G30, AWF8G35, AWF8G45, AWF8G55, BMW GA8F22AW, Citroën EAT8, Mini GA8F22AW, Peugeot ATN8, Toyota Direct Shift-8AT, Volvo AWF8G45, VW 09S (AQ300-8F). Jest odpowiedni do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów:
- BMW
- Peugeot/Citroen
- Volvo
- VW

Należy zwrócić uwagę na oryginalny numer części producenta!

Właściwości:
- bardzo dobre smarowanie, również w niskich temperaturach w zimie,
- ekstremalnie niska temperatura płynięcia (-78oC),
- wysoki, stabilny indeks lepkości,
- bardzo dobrą stabilność oksydacyjną,
- doskonała ochrona przed zużyciem, korozją i pienieniem,
- doskonała stała tarcia,
- wysoka stabilność termiczna i oksydacyjna,
- doskonała wydajność chłodzenia,
- RAVENOL ATF T-ULV Fluid jest barwiony na czerwono.

Aprobaty/specyfikacje:
ATF AW-2
BMW 83222413477 (8-biegowy AT BMW GA8G45AW), BMW ATF 7, BMW/Mini GA8F22AW
Mini Cooper CVT
VW G 053 001 A2 (8-biegowy AT VW 09S (AQ300-8F)
VOLVO 31492172 (8-biegowa AT AWF8G45), VOLVO 31492173 (8-biegowa AT AWF8G55)
Citroën EAT8
PSA 16 350 560 80 (8-biegowy AT PSA AMN8/ATN8/AXN8)
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.