-
RAVENOL ATF T-ULV Fluid 1L
98.80
98.8/1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Średnia dostępność 11 szt. |
DOBIERZ OLEJ RAVENOL | |
Kod kreskowy | |
EAN | 4014835868687 |
Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakładce "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji z najświeższych dostaw.
Opis produktu:RAVENOL ATF T-ULV Fluid to w pełni syntetyczny olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid), opracowany na bazie wysokiej jakości
polialfaolefin (PAO) i estrów ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
Przeznaczony do najnowszej generacji automatycznych skrzyń biegów Aisin Warner. Gwarantuje on wysoką ochronę przed zużyciem w każdych
warunkach pracy. Zmniejszenie straty momentu obrotowego w automatycznych skrzyniach biegów jest kluczowym czynnikiem wpływającym na
redukcję zużycia paliwa. Obiecujące podejście stanowi zmniejszenie lepkości oleju do automatycznych skrzyń biegów w celu zminimalizowania strat
energii generowanych przez środek smarny. RAVENOL opracował olej przekładniowy ATF o bardzo niskiej lepkości, nazwany „T-ULV”, który
charakteryzuje się o około 50% niższą lepkością kinematyczną w 40°C w porównaniu z przeciętnymi olejami ATF o niskiej lepkości. Ogólnie przyjmuje
się, że jeżeli lepkość oleju przekładniowego ATF jest zbyt niska, może to mieć negatywny wpływ na trwałość zmęczeniową komponentów, takich jak
koła zębate i łożyska, i ewentualnie prowadzić do zwiększonego ich zużycia lub zatarcia. RAVENOL ATF T-ULV Fluid został opracowany w celu
rozwiązania tych problemów poprzez zastosowanie dwóch kluczowych technologii. Pierwsza z nich to zastosowanie wysokowydajnych PAO
(polialfaolefin) o niskim współczynniku trakcji, co przekłada się na niską lepkość w warunkach wysokiego obciążenia. Zmniejsza to siły ścinające
pomiędzy współpracującymi powierzchniami w warunkach smarowania elasto-hydrodynamicznego (EHL), co przyczynia się do poprawy trwałości
zmęczeniowej łożysk i innych elementów. Druga zaś to estrowy olej bazowy o wysokiej polaryzacji. Stwierdzono, że ilość użytego estrowego oleju
bazowego ma istotny wpływ na trwałość zmęczeniową. Uważa się, że adsorpcja estrów na powierzchniach metalowych poprawia smarność w ciężkich
warunkach użytkowania. Przeprowadzono testy wytrzymałościowe w szerokim zakresie warunków pracy, z wykorzystaniem elementów skrzyń biegów
i łożysk oraz na kompletnych skrzyniach biegów i potwierdzono, że olej RAVENOL ATF T-ULV Fluid, pomimo swojej bardzo niskiej lepkości, przewyższa
w eksploatacji inne oleje przekładniowe ATF o niskiej lepkości. Ponadto, RAVENOL ATF T-ULV Fluid zmniejsza o około 12% straty momentu
obrotowego w skrzyni biegów w porównaniu z innymi olejami przekładniowymi ATF o niskiej lepkości.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
RAVENOL ATF T-ULV Fluid to olej przekładniowy ATF o bardzo niskiej lepkości do nowoczesnych automatycznych 8-biegowych skrzyń biegów firmy
Aisin Warner: Aisin AWF8G30, AWF8G35, AWF8G45, AWF8G55, BMW GA8F22AW, Citroën EAT8, Mini GA8F22AW, Peugeot ATN8, Toyota Direct Shift-8AT, Volvo AWF8G45, VW 09S (AQ300-8F). Jest odpowiedni do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów:
- BMW
- Peugeot/Citroen
- Volvo
- VW
Należy zwrócić uwagę na oryginalny numer części producenta!
Właściwości:
- bardzo dobre smarowanie, również w niskich temperaturach w zimie,
- ekstremalnie niska temperatura płynięcia (-78oC),
- wysoki, stabilny indeks lepkości,
- bardzo dobrą stabilność oksydacyjną,
- doskonała ochrona przed zużyciem, korozją i pienieniem,
- doskonała stała tarcia,
- wysoka stabilność termiczna i oksydacyjna,
- doskonała wydajność chłodzenia,
- RAVENOL ATF T-ULV Fluid jest barwiony na czerwono.
Aprobaty/specyfikacje:
ATF AW-2
BMW 83222413477 (8-biegowy AT BMW GA8G45AW), BMW ATF 7, BMW/Mini GA8F22AW
Mini Cooper CVT
VW G 053 001 A2 (8-biegowy AT VW 09S (AQ300-8F)
VOLVO 31492172 (8-biegowa AT AWF8G45), VOLVO 31492173 (8-biegowa AT AWF8G55)
Citroën EAT8
PSA 16 350 560 80 (8-biegowy AT PSA AMN8/ATN8/AXN8)
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.