
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
RAVENOL VMP USVO 5W-30 4L








Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność |
Duża dostępność
|
Kod kreskowy | |
EAN | 4014835723399 |


Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakłade "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji.
Opis produktu:
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki specjalnej formulacji olejów bazowych ma wysoki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Opracowany dla silników spełniających normy EURO IV i Euro V. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Opracowany w celu oszczędności paliwa w silnikach Euro IV i Euro V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi wymaganiami OEM.
Właściwości:
· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
· MID SAPS = zredukowany popiół siarczanowy, fosfor i siarka
· znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniają długą żywotność silnika również podczas jazdy z dużą prędkością
· doskonała charakterystyka rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC
· bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
· niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
· wydłużone okresy wymiany oleju chronią zasoby naturalne
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja:
Specyfikacja: ACEA C3, API SN
Aprobaty: BMW Longlife-04, VW 504 00 / 507 00 (dla Europy i Ameryki Północnej), MB 229.51, Porsche C30 (aktualnie obowiązuje dla samochodów PORSCHE z silnikiem Diesel’a, Cayenne V6 oraz wszystkich samochodów hybrydowych PORSCHE)
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
MB 229.31, Fiat 9.55535-S1, Audi/Volkswagen G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, Mercedes Benz 000 989 89 01 10, Chrysler MS-11116, Audi Motorsport V31 748 026


Pojemność opakowania | 4 |
Klasa lepkości SAE | 5W-30 |