• RAVENOL VSG SAE 75W-90 1L

Symbol: 1221101-01
INNA POJEMNOŚĆ
75.67
75.67/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Średnia dostępność
DOBIERZ OLEJ RAVENOL
Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakładce "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji z najświeższych dostaw.

Opis produktu:
RAVENOL Getriebeoel SLS SAE 75W-140 GL 5 LS jest wielosezonowym, syntetycznym olejem klasy GL-5 przeznaczonym do mocno obciążonych
przekładni hipoidalnych, manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych oraz przekładni zębatych walcowych i stożkowych w pojazdach i
maszynach, a także do przekładni kierowniczych, gdzie dodatkowo wymagane są właściwości LS (Limited Slip – ograniczony poślizg). Został
zaprojektowany na bazie PAO oraz unikalnych dodatków specjalnych, dzięki czemu jego właściwości przewyższają aktualne wymagania OE dla
produktu tej klasy.

Wskazówki dotyczące zastosowania:
Jest przeznaczony do zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych skrzyń manualnych, przekładni różnicowych i przystawek odbioru mocy, dla których zaleca się stosowanie oleju zgodnie z API GL-5 lub GL-4. Nadaje się doskonale do stosowania w wysoko obciążonych mostach napędowych. RAVENOL VSG SAE 75W-90 jest szczególnie polecany do skrzyń biegów Ford IB5, B5, MTX75, GM5, MT285/6, MMT6/6, MT75, R15M-D, R15MX-D, MT82 i Porsche Full-Time Transfer Case z Torsen (PL72T) dla Cayenne 92A / 958 Diesel i S Hybrid od 2010 do 2018 roku.

Właściwości:
- stabilny film smarny odporny na wysokie naciski również przy wysokich temperaturach oleju i pod dużym obciążeniem,
- doskonale nadaje się do zastosowań wyścigowych i rajdowych,
- znakomita odporność na ścinanie i wyśmienita stabilność termiczna,
- bardzo dobra lepkość w różnych temperaturach,
- wysoka stabilność oksydacyjna,
- bardzo dobra ochrona elementów przed zużyciem, znakomite właściwości EP (Extreme Pressure),
- niska skłonność do pienienia się, również przy wysokich obrotach,
- dobre przełączanie, również w niskich temperaturach, ekstremalnie niska temperatura krzepnięcia,
- przedłużona żywotność,
- obniżony poziom hałasu przekładni, również przy gorącym oleju, dzięki dobrze przylegającemu filmowi smarnemu i znakomitemu wpływowi
- dodatków uszlachetniających LS (Limited Slip).

 Klasa jakości:

  • API GL-5, API GL-4

 Aprobaty/specyfikacje:

  • BMW 83 22 2 365 987, BMW 83 22 9 407 768, BMW OSP, BMW SAF-XO
  • VW G 052 145 A2, VW G 052 539 A2, VW G 052 911 A2
  • ZF TE-ML 12B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 17B
  • MAN 342 S1
  • IVECO
  • Volvo 97312, Volvo 97315, Volvo 97319
  • MB 235.11, MB 235.21, MB 235.72, MB 235.8, MB 235.9
  • DTFR 12B140 (MB 235.8), DTFR 13B110 (MB 235.11)
  • BOT 130 M, BOT 328, BOT 720
  • DAF LKW (Dłuższe Interwały Wymiany)
  • Ford 1045737, Ford 5021033, Ford WSD-M2C200-C
  • Land Rover TYK500010
  • Porsche 000.043.305.04, Porsche 958.341.536.00 (Torsen 2010-2018)
  • Renault LKW
  • Scania STO 1:0
  • MIL-L-2105 D

 

Karta produktu

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
75W-140
Specyfikacja jakościowa:
API GL-4, API GL-5
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.