-
LIQUI MOLY Special Tec AA 0W-16 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 23 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420213267 |
Olej silnikowy klasy premium o niskim współczynniku tarcia. Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, obniża poziom oleju i zużycie paliwa, utrzymuje silnik w czystości i zapewnia szybką penetracja oleju.
Właściwości:
- optymalne ciśnienie oleju w każdym trybie i warunkach pracy
- wysoka odporność na ścinanie
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- długa żywotność silnika
- płynna praca silnika
- doskonała odporność na zużycie
- wyjątkowa czystość silnika
- optymalna stabilność starzenia
- doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
- wysoka niezawodność smarowania
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-16 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 38,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 7,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 155 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 2,3 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -45°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 12,5 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 8,3 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,9 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049
Specyfikacje / Aprobaty:
API SP • ILSAC GF-6B
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Honda • Lexus • Suzuki • Toyota
Obszary zastosowań:
Idealny do nowoczesnych benzyn azjatyckich i silników amerykańskich. Szczególnie tam, gdzie są długie przerwy pomiędzy wymianą oleju, a wysokimi wymaganiami dotyczącymi silnika.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.