-
LIQUI MOLY Special Tec DX1 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | natychmiast |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 22 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420209673 |
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie syntetycznej technologii. Optymalizuje zużycie paliwa. Zapewnia
doskonałe zachowanie przy rozruchu na zimno, optymalną ochronę zużycia i wyjątkową czystość silnika. Innowacyjna technologia dodatków minimalizuje niską prędkość przed zapłonem (LSPI), zapewniając w ten sposób dłuższą żywotność silnika. Idealnie nadaje się do przedłużonego interwału wymiany oleju i ekstremalnych wymagań silnika.
Właściwości:
- zmniejszenie przedwczesnego zapłonu przy niskiej prędkości (LSPI) i stochastyczny przedzapłon (SPI)
- gwarantuje niskie zużycie paliwa
- doskonała odporność na zużycie
- wyjątkowa czystość silnika
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,85 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 60 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100°C 10 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 °C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30°C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 155 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C > 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -45°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 9,5 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 220°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 9 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,9 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
API SP • ILSAC GF-6A
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
API SN + RC • Chrysler • Fiat 9.55535-CR1 • Ford WSS-M2C 946-A • Ford WSS-M2C 946-B1 • FordWSS-M2C 961-A1 • GM dexos1 Gen 3 •
GWM • HAVAL• Honda • Hyundai • Kia • Mazda • Nissan • Toyota •Wuling
Obszary zastosowań:
Specjalnie opracowany dla wymagań GM i pojazdów marki Opel z silnikiem benzynowym. Innych pojazdów producentów takich jak Chrysler, Ford, Kia, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota itp. także czasami wymagają smaru o tej specyfikacji dla różnych typy pojazdów.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. Optymalny efekt uzyskamy tylko wtedy, gdy produkt jest stosowany w stanie niezmieszanym.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.