• LIQUI MOLY Special Tec DX1 5W-30 5L

Symbol: 20969
INNA POJEMNOŚĆ
219,00 zł
43,80 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu natychmiast
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Zaawansowany technologicznie olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie syntetycznej technologii. Optymalizuje zużycie paliwa. Zapewnia
doskonałe zachowanie przy rozruchu na zimno, optymalną ochronę zużycia i wyjątkową czystość silnika. Innowacyjna technologia dodatków minimalizuje niską prędkość przed zapłonem (LSPI), zapewniając w ten sposób dłuższą żywotność silnika. Idealnie nadaje się do przedłużonego  interwału wymiany oleju i ekstremalnych wymagań silnika.

Właściwości:
- zmniejszenie przedwczesnego zapłonu przy niskiej prędkości (LSPI) i stochastyczny przedzapłon (SPI)
- gwarantuje niskie zużycie paliwa
- doskonała odporność na zużycie
- wyjątkowa czystość silnika
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,85 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 60 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100°C 10 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 °C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30°C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 155 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C > 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -45°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 9,5 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 220°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 9 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,9 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SP • ILSAC GF-6A

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka 
smarnego zgodnego ze specyfikacją:
API SN + RC • Chrysler • Fiat 9.55535-CR1 • Ford WSS-M2C 946-A • Ford WSS-M2C 946-B1 • FordWSS-M2C 961-A1 • GM dexos1 Gen 3 •
GWM • HAVAL• Honda • Hyundai • Kia • Mazda • Nissan • Toyota •Wuling

Obszary zastosowań:
Specjalnie opracowany dla wymagań GM i pojazdów marki Opel z silnikiem benzynowym. Innych pojazdów producentów takich jak Chrysler, Ford, Kia, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota itp. także czasami wymagają smaru o tej specyfikacji dla różnych typy pojazdów.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. Optymalny efekt uzyskamy tylko wtedy, gdy produkt jest stosowany w stanie niezmieszanym.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
5W-30
Norma producenta:
FIAT 9.55535-CR1, FORD WSS-M2C946-A, FORD WSS-M2C946-B1, FORD WSS-M2C961-A1, GM DEXOS1 GEN 3
Specyfikacja jakościowa:
API SN Plus RC, API SP, ILSAC GF-6A
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.