-
LIQUI MOLY Super Leichtlauf 10W-40 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420095030 |
Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie technologii syntetycznej. Spełnia wysokie wymagania nowoczesnych, wysokowydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych bez wydłużenia okresów międzyobsługowych. Oszczędza paliwo, zapewnia optymalną ochronę przed zużyciem i ma korzystny wpływ na materiały uszczelniające, a tym samym na szczelność silników. Szczególnie polecany do całorocznego użytkowania w pojazdach o przebiegu powyżej 100 000 km.
Właściwości:
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- wyjątkowa czystość silnika
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- regeneruje uszczelki
- wysoka odporność na ścinanie
- szczególnie nadaje się do pojazdów o większym przebiegu 100 000 km
- wysoka niezawodność smarowania
- oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń
- konserwuje uszczelki
- płynna praca silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- optymalna stabilność starzenia
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-40 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,870 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 97,3 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w 100 °C 14,2 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w -30 °C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -25°C (CCS) ≤ 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 150 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -36°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 11,0 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) 2,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 • ACEA B4 • API SN • MB-Approval 229.3 • VW 501 01 • VW 505 00
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Fiat 9.55535-D2 • Fiat 9.55535-G2 • GWM • HAVAL • MB 229.1 • Peugeot Citroen (PSA) B71 2300 • Renault RN 0700 • Renault RN 0710 • Wuling
Obszary zastosowań:
Idealny do pojazdów o przebiegu powyżej 100 000 km oraz do nowoczesnych silników benzynowych, diesla i turbodoładowanych.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalny efekt uzyskamy tylko wtedy, gdy produkt jest stosowany w stanie niezmieszanym.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.