• LIQUI MOLY Super Leichtlauf 10W-40 5L

Symbol: 9505
INNA POJEMNOŚĆ
220,00 zł
44,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie technologii syntetycznej. Spełnia wysokie wymagania nowoczesnych, wysokowydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych bez wydłużenia okresów międzyobsługowych. Oszczędza paliwo, zapewnia optymalną ochronę przed zużyciem i ma korzystny wpływ na materiały uszczelniające, a tym samym na szczelność silników. Szczególnie polecany do całorocznego użytkowania w pojazdach o przebiegu powyżej 100 000 km.

Właściwości:
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- wyjątkowa czystość silnika
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- regeneruje uszczelki
- wysoka odporność na ścinanie
- szczególnie nadaje się do pojazdów o większym przebiegu 100 000 km
- wysoka niezawodność smarowania
- oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń
- konserwuje uszczelki
- płynna praca silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- optymalna stabilność starzenia
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-40 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,870 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 97,3 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w 100 °C 14,2 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w -30 °C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -25°C (CCS) ≤ 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 150 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -36°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 11,0 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) 2,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 • ACEA B4 • API SN • MB-Approval 229.3 • VW 501 01 • VW 505 00

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Fiat 9.55535-D2 • Fiat 9.55535-G2 • GWM • HAVAL • MB 229.1 • Peugeot Citroen (PSA) B71 2300 • Renault RN 0700 • Renault RN 0710 • Wuling

Obszary zastosowań:
Idealny do pojazdów o przebiegu powyżej 100 000 km oraz do nowoczesnych silników benzynowych, diesla i turbodoładowanych.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Optymalny efekt uzyskamy tylko wtedy, gdy produkt jest stosowany w stanie niezmieszanym.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Norma producenta:
FIAT 9.55535-D2, FIAT 9.55535-G2, MB 229.3, PSA B71 2300, RENAULT RN0700, RENAULT RN0710, VW 501.01, VW 505.00
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A3/B4, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.