-
LIQUI MOLY Synthoil Energy 0W-40 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 4 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420095146 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, do stosowania przez cały rok. Zapewnia najszybszą penetrację oleju przez silnik. Optymalne smarowanie silnika od pierwszego obrotu z mniejszym zużyciem. Znaczna oszczędność paliwa w niskich temperaturach przez niski opór tarcia dzięki zastosowaniu syntetycznych olejów bazowych wykorzystujących zaawansowaną technologię dodatków, które zapewniają niską lepkość i wysoką stabilność ścinania oleju silnikowego oraz zapobiegają powstawanie osadów, zmniejszając straty spowodowane tarciem silnika.
Testowany pod kątem turbosprężarek i konwerterów katalitycznych.
Właściwości:
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- wyjątkowa czystość silnika
- wysoka niezawodność smarowania
- wysoka odporność na zużycie
- najwyższa oszczędność paliwa
- niskie straty na skutek parowania
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- wyjątkowa stabilność w wysokich temperaturach
- optymalne ciśnienie oleju w całym zakresie eksploatacji warunki
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-40SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 80,0 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w 100 °C 13,8 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 180 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 3,7 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -48°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 10,0 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L3,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 • ACEA B4 • API SN
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
BMW Longlife-98 • Ford WSS-M2C 937-A • MB 229.3 • Porsche A40 • VW 502 00 • VW 505 00
Obszary zastosowań:
Optymalny do nowoczesnych pojazdów osobowych zasilanych benzyną i silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez oraz z chłodzeniem powietrza doładowującego i bez niego. Zwłaszcza odpowiedni tam, gdzie występują długie przerwy między zmianami oleju oraz wymagania dotyczące dużej wytrzymałości silników.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.