-
LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 22 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420037153 |
Zaawansowany olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie technologii syntetycznej. Zapewnia doskonałą czystość silnika i przekracza nawet najsurowsze wymagania testowe znanych producentów pojazdów. Zmniejsza narost kłopotliwych osadów w silnikach benzynowych z wtryskiem bezpośrednim i w silnikach Diesla (FSI, TDI, common rail itp.) oraz utrzymuje niskie zużycie oleju. Zapewnia niezawodne działanie i maksymalizuje żywotność oleju napędowego i filtra cząstek stałych (DPF). Specjalnie dla pojazdów z wyjątkowo długimi okresami między wymianami oleju.
Właściwości:
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- zmniejsza emisje zanieczyszczeń
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- zmniejsza zużycie paliwa
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
- przyczynia się długiej żywotności silnika
- doskonała odporność na zużycie
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- wysoka niezawodność smarowania
- optymalna stabilność na starzenie
- wysoka stabilność na ścinanie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 70,0 mm² / s ASTM D 7042-0
Lepkość w 100 ° C 12,2 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 173 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -42 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 9,5% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 8,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 3,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C3 ∙ API SP ∙ BMW Longlife-04 ∙ MB-Approval 229.31 ∙ MB-Approval 229.51 ∙ Porsche C30 ∙ VW 504 00 ∙ VW 507 00
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
ACEA C2 ∙ BMW Longlife-01 (up to 2018)* ∙ BMW Longlife-01 FE (do 2018)* ∙ Fiat 9.55535-S1 ∙ Fiat 9.55535-S3 ∙ VW 500 00 ∙ VW 501 01 ∙ VW 502 00 ∙ VW 503 00 ∙ VW 503 01 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01 ∙ VW 506 00 ∙ VW 506 01 (Z wyjątkiem R5 i V10 TDI silniki sprzed 6/2006) ∙
* ograniczenia do benzyny BMW silników bez filtrów cząstek stałych w UE, w tym Norwegia, Szwajcaria i Liechtenstein
Obszary zastosowań:
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych również z turbodoładowaniem, które spełniają normy emisji Euro 4, Euro 5 i
Euro 6 (w tym FSI, Common Rail i pompowtryskiwacze). Nadaje się również do pojazdów napędzanych gazem (CNG / LPG) i pojazdów z filtrem cząstek stałych (DPF), nawet jeśli zostaną zmodernizowane. Do uniwersalnego zastosowania dla najnowszych technologii silników Audi, BMW, Mercedes-Benz i VW Group.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej. Uwaga dla warsztatów: Pozostała ilość dostępnego w handlu oleju nie może przekraczać 5% w przypadku systemów zbiorników.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.