• LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W-30 5L

Symbol: 8973
Kolor/Wzór
247.00
49.4/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Zaawansowany olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie technologii syntetycznej. Zapewnia doskonałą czystość silnika i przekracza nawet najsurowsze wymagania testowe znanych producentów pojazdów. Zmniejsza narost kłopotliwych osadów w silnikach benzynowych z wtryskiem bezpośrednim i w silnikach Diesla (FSI, TDI, common rail itp.) oraz utrzymuje niskie zużycie oleju. Zapewnia niezawodne działanie i maksymalizuje żywotność oleju napędowego i filtra cząstek stałych (DPF). Specjalnie dla pojazdów z wyjątkowo długimi okresami między wymianami oleju.

Właściwości:
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- zmniejsza emisje zanieczyszczeń
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- zmniejsza zużycie paliwa
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
- przyczynia się długiej żywotności silnika
- doskonała odporność na zużycie
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- wysoka niezawodność smarowania
- optymalna stabilność na starzenie
- wysoka stabilność na ścinanie

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 70,0 mm² / s ASTM D 7042-0
Lepkość w 100 ° C 12,2 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 173 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -42 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 9,5% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 8,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 3,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C3 ∙ API SP ∙ BMW Longlife-04 ∙ MB-Approval 229.31 ∙ MB-Approval 229.51 ∙ Porsche C30 ∙ VW 504 00 ∙ VW 507 00

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
ACEA C2 ∙ BMW Longlife-01 (up to 2018)* ∙ BMW Longlife-01 FE (do 2018)* ∙ Fiat 9.55535-S1 ∙ Fiat 9.55535-S3 ∙ VW 500 00 ∙ VW 501 01 ∙ VW 502 00 ∙ VW 503 00 ∙ VW 503 01 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01 ∙ VW 506 00 ∙ VW 506 01 (Z wyjątkiem R5 i V10 TDI silniki sprzed 6/2006) ∙
* ograniczenia do   benzyny BMW silników bez filtrów cząstek stałych w UE, w tym Norwegia, Szwajcaria i Liechtenstein

Obszary zastosowań:
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych również z turbodoładowaniem, które spełniają normy emisji Euro 4, Euro 5 i
Euro 6 (w tym FSI, Common Rail i pompowtryskiwacze). Nadaje się również do pojazdów napędzanych gazem (CNG / LPG) i pojazdów z filtrem cząstek stałych (DPF), nawet jeśli zostaną zmodernizowane. Do uniwersalnego zastosowania dla najnowszych technologii silników Audi, BMW, Mercedes-Benz i VW Group.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej. Uwaga dla warsztatów: Pozostała ilość dostępnego w handlu oleju nie może przekraczać 5% w przypadku systemów zbiorników.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania 5
Klasa lepkości SAE 5W-30
Norma producenta BMW LL-01, BMW LL-01 FE, BMW LL-04 <2019, FIAT 9.55535-S1, FIAT 9.55535-S3, MB 229.31, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 500.00, VW 501.01, VW 502.00, VW 503.00, VW 503.01, VW 505.00, VW 505.01, VW 506.00, VW 506.01
Specyfikacja jakościowa ACEA C2, ACEA C3, API SP
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.