• LIQUI MOLY TOP TEC 4300 5W-30 1L

Symbol: 2323
INNA POJEMNOŚĆ
56,00 zł
56,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Najnowocześniejszy olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu i niskim współczynniku tarcia do użytku przez cały rok. Połączenie niekonwencjonalnych baz olejowych wykorzystujących technologię syntetyczną wraz z najnowszą technologią dodatków gwarantuje olej silnikowy zapewniający wyjątkową ochronę przed zużyciem. Zmniejsza zużycie oleju i paliwa, zapewniając jednocześnie szybkie wnikanie oleju do silnika. Różni producenci pojazdów wymagają oleju silnikowego o tej specyfikacji do stosowania z filtrem cząstek stałych (DPF) w celu zapewnienia maksymalnej żywotności DPF. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu. Szczególnie nadaje się do pojazdów napędzanych gazem (CNG / LPG).

Właściwości:
- wysoka niezawodność smarowania
- przyczynia się długiej żywotność silnika
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
- wysoka stabilność na ścinanie
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- zmniejsza emisje zanieczyszczeń
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- optymalna stabilność na starzenie
- optymalny efekt

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 60,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 10,3 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 159 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 9,7% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,4 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L2,5 DIN ISO 204

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C2 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2290

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Fiat 9.55535-S1 ∙ Honda ∙ Hyundai ∙ Infiniti ∙ Kia ∙ Lexus ∙ Mitsubishi ∙ Nissan ∙ Subaru ∙ Suzuki ∙ Toyota

Obszary zastosowań:
Optymalny dla nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych z technologią wielozaworową i turbodoładowaniem, z i bez chłodzenia powietrza doładowującego i cząstek stałych filtr (DPF). Oprócz stosowania w różnych pojazdach z Peugeot, Citroen, Honda, Toyota i Fiat, Top Tec 4300 może być stosowany w pojazdach innych producentów, które wymagają oleju silnikowego o tej specyfikacji.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w
postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
5W-30
Norma producenta:
FIAT 9.55535-S1, PSA B71 2290
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.