• LIQUI MOLY TOP TEC 4300 5W-30 5L

Symbol: 2324
INNA POJEMNOŚĆ
231.22
46.24/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Najnowocześniejszy olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu i niskim współczynniku tarcia do użytku przez cały rok. Połączenie niekonwencjonalnych baz olejowych wykorzystujących technologię syntetyczną wraz z najnowszą technologią dodatków gwarantuje olej silnikowy zapewniający wyjątkową ochronę przed zużyciem. Zmniejsza zużycie oleju i paliwa, zapewniając jednocześnie szybkie wnikanie oleju do silnika. Różni producenci pojazdów wymagają oleju silnikowego o tej specyfikacji do stosowania z filtrem cząstek stałych (DPF) w celu zapewnienia maksymalnej żywotności DPF. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu. Szczególnie nadaje się do pojazdów napędzanych gazem (CNG / LPG).

Właściwości:
- wysoka niezawodność smarowania
- przyczynia się długiej żywotność silnika
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
- wysoka stabilność na ścinanie
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- zmniejsza emisje zanieczyszczeń
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- optymalna stabilność na starzenie
- optymalny efekt

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 60,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 10,3 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 159 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 2,9 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 9,7% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,4 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 g / 100 g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L2,5 DIN ISO 204

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C2 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2290

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Fiat 9.55535-S1 ∙ Honda ∙ Hyundai ∙ Infiniti ∙ Kia ∙ Lexus ∙ Mitsubishi ∙ Nissan ∙ Subaru ∙ Suzuki ∙ Toyota

Obszary zastosowań:
Optymalny dla nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych z technologią wielozaworową i turbodoładowaniem, z i bez chłodzenia powietrza doładowującego i cząstek stałych filtr (DPF). Oprócz stosowania w różnych pojazdach z Peugeot, Citroen, Honda, Toyota i Fiat, Top Tec 4300 może być stosowany w pojazdach innych producentów, które wymagają oleju silnikowego o tej specyfikacji.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w
postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania 5
Klasa lepkości SAE 5W-30
Norma producenta FIAT 9.55535-S1, PSA B71 2290
Specyfikacja jakościowa ACEA C2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również