• LIQUI MOLY TOP TEC 6600 0W-20 1L

Symbol: 21410
INNA POJEMNOŚĆ
65.80
65.8/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu natychmiast
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Wysokiej jakości olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie syntetycznej technologia. Zapewnia optymalne smarowanie i znakomitą stabilność filmu smarnego oraz minimalne zużycie i najmniejsze osady nawet pod ekstremalne obciążenia. Idealnie nadaje się do silników z układ start-stop. Gwarantuje maksymalną wydajność przy niskim zużyciu paliwa.

Właściwości:
- płynna praca silnika
- wyjątkowa czystość silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- wysoka niezawodność smarowania
- oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń
- wysoka odporność na ścinanie
- optymalna stabilność starzenia
- doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
- długa żywotność silnika
- optymalne ciśnienie oleju w całym zakresie eksploatacji
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-20 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 43 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 8,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 180 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 2,6 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -48°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 11% CEC-L-10-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 8,3 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 % DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 3,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C5, C6 • API SP • ILSAC GF-6A • BMW Longlife-17 FE+ • Jaguar / Land Rover STJLR.03.5006 •
MB-Approval 229.71 • MB-Approval 229.72 • Opel OV040 1547 - A20

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka 
smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Chrysler MS-12145 • Fiat 9.55535-GSX • Ford WSS-M2C 947-B1 • Ford WSS-M2C 962-A1

Obszary zastosowań:
Do pojazdów benzynowych i diesla. Specjalnie opracowany dla wymagań BMW, Mercedes-Benz, Opel i inni producenci

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. Optymalny efekt uzyskamy tylko wtedy, gdy produkt jest stosowany w stanie niezmieszanym.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania 1
Klasa lepkości SAE 0W-20
Norma producenta BMW LL-17 FE+, CHRYSLER MS-12145, FIAT 9.55535-GSX, FORD WSS-M2C947-B1, FORD WSS-M2C962-A1, MB 229.71, MB 229.72, OV 040 1547 - A20, STJLR.03.5006
Specyfikacja jakościowa ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również