• LIQUI MOLY TOP TEC 6600 0W-20 5L

Symbol: 21411
INNA POJEMNOŚĆ
258,00 zł
51,60 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu natychmiast
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Wysokiej jakości olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie syntetycznej technologia. Zapewnia optymalne smarowanie i znakomitą stabilność filmu smarnego oraz minimalne zużycie i najmniejsze osady nawet pod ekstremalne obciążenia. Idealnie nadaje się do silników z układ start-stop. Gwarantuje maksymalną wydajność przy niskim zużyciu paliwa.

Właściwości:
- płynna praca silnika
- wyjątkowa czystość silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- wysoka niezawodność smarowania
- oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń
- wysoka odporność na ścinanie
- optymalna stabilność starzenia
- doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
- długa żywotność silnika
- optymalne ciśnienie oleju w całym zakresie eksploatacji
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-20 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 43 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 8,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 180 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 2,6 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -48°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 11% CEC-L-10-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 8,3 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ≤ 0,8 % DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 3,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C5, C6 • API SP • ILSAC GF-6A • BMW Longlife-17 FE+ • Jaguar / Land Rover STJLR.03.5006 •
MB-Approval 229.71 • MB-Approval 229.72 • Opel OV040 1547 - A20

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka 
smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Chrysler MS-12145 • Fiat 9.55535-GSX • Ford WSS-M2C 947-B1 • Ford WSS-M2C 962-A1

Obszary zastosowań:
Do pojazdów benzynowych i diesla. Specjalnie opracowany dla wymagań BMW, Mercedes-Benz, Opel i inni producenci

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji dotyczących urządzenia lub producenta pojazdu. Optymalny efekt uzyskamy tylko wtedy, gdy produkt jest stosowany w stanie niezmieszanym.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
0W-20
Norma producenta:
BMW LL-17 FE+, CHRYSLER MS-12145, FIAT 9.55535-GSX, FORD WSS-M2C947-B1, FORD WSS-M2C962-A1, MB 229.71, MB 229.72, OV 040 1547 - A20, STJLR.03.5006
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.